Професіоналізм
Заняття для дошкільнят від 8 місяців до 7 років. Малі групи - до 8 дітей.
Заняття для дошкільнят від 8 місяців до 7 років. Малі групи - до 8 дітей.
Тільки здоров’язбережувальні методи. Всебічний розвиток інтелектуальних і фізичних здібностей.
Безпечний ігровий простір. Місце на Землі, де дитину розуміють і люблять такою, якою вона є.
До ваших послуг безліч центрів з 19-річним досвідом розвитку дітей.
Ваша дитина може вибрати, яка мова їй найбільше подобається.
Підготовка дітей до дитячого садка, школи та дорослого життя. Дітей вчать планувати свій час.
У дитячому садку вчителі зосереджуються на фізичному та розумовому розвитку своїх учнів. Щоб краще розуміти учня, вчителі в центрах повинні встановити зі своїми учнями такі стосунки, які сприятимуть їхнім бажанням і потребам, одночасно підштовхуючи їх до вищого набору цінностей.
Цей тип навчання покращить моральне та випадкове навчання. Комерційні центри опіки, також відомі як дитячі садки, відкриті у встановлені години та забезпечують стандартизовану та регульовану систему догляду за дітьми.
Учасниками навчально-виховного процесу у ЦРД "Надія" ЗМР є: діти, директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, педагогічні та медичні працівники, інші спеціалісти, помічники вихователів, батьки або особи, які їх замінюють, фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти.
Відвідування дитиною ЦРД "Надія" ЗМР не звільняє сім'ю від обов'язку виховувати, розвивати і навчати її в родинному колі.
Правила поведінки здобувачів освіти в ЦРД "Надія" ЗМР базуються на законах України, наказах Міністерства освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування, Статуті закладу.
Закон України «Про дошкільну освіту» (зі змінами та доповненнями) наголошує:
Стаття 27. Учасники освітнього процесу
Учасниками освітнього процесу у сфері дошкільної освіти є: діти дошкільного віку, вихованці; педагогічні працівники: директори, заступники директора з навчально-виховної (виховної) роботи, вихователі-методисти, вихователі, старші вихователі, асистенти вихователів, вчителі (усіх спеціальностей), вчителі-дефектологи, вчителі-логопеди, практичні психологи, соціальні педагоги, інструктори з праці, інструктори з фізкультури, інструктори слухового кабінету, музичні керівники, керівники гуртків, студій, секцій, інших форм гурткової роботи та інші спеціалісти;
{Абзац третій статті 27 із змінами, внесеними згідно із Законом№ 2145-VIII від 05.09.2017}
помічники вихователів та няні;
{Абзац четвертий статті 27 із змінами, внесеними згідно із Законом№ 2145-VIII від 05.09.2017}
медичні працівники;
батьки або особи, які їх замінюють;
батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу;
асистенти дітей з особливими освітніми потребами;
{Статтю 27 доповнено новим абзацом згідно із Законом № 2145-VIII від 05.09.2017}
фізичні особи, які мають право здійснювати освітню діяльність у сфері дошкільної освіти.
{Абзац дев'ятий статті 27 в редакції Закону № 2145-VIII від 05.09.2017}
{Частину другу статті 28 доповнено абзацом восьмим згідно із Законом№ 2541-VIII від 06.09.2018}
Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.
Переведення вихованців з однієї вікової групи до іншої в межах одного ДНЗ та формування його новостворених груп здійснюється щороку наприкінці літнього періоду, але не пізніше 31 серпня.
Для переведення вихованця з одного державного (комунального) дошкільного навчального закладу до іншого один з батьків або інший законний представник дитини повинен подати керівнику відповідного ДНЗ заяву про зарахування дитини письмово або за допомогою системи електронної реєстрації (у разі її запровадження).
Керівник державного (комунального) дошкільного навчального закладу впродовж десяти робочих днів з дати надходження такої заяви інформує заявника про можливість зарахування дитини до відповідного ДНЗ із зазначенням кінцевого строку подання необхідних документів.
Переведення вихованця із державного (комунального) дошкільного навчального закладу до іншого державного (комунального) дошкільного навчального закладу відбувається на підставі заяви одного з батьків або іншого законного представника дитини, що подавав заяву про зарахування (крім випадків, коли за рішенням органу опіки та піклування або суду місце проживання дитини визначено з іншим із батьків).
За вихованцем зберігається місце у державному (комунальному) дошкільному навчальному закладі у літній період та у таких випадках:
у разі хвороби вихованця, його санаторного лікування, реабілітації;
у разі карантину в закладі дошкільної освіти;
на час відпустки одного з батьків або іншого законного представника дитини.
Вихованці старшого дошкільного віку, які здобувають дошкільну освіту у державному (комунальному) дошкільному навчальному закладі та на початок літнього періоду є такими, яких зараховано до закладу загальної середньої освіти, за бажанням одного з батьків або іншого законного представника дитини можуть продовжувати здобувати дошкільну освіту в державному (комунальному) дошкільному навчальному закладі до кінця літнього періоду.
Відрахування вихованців з державного (комунального) дошкільного навчального закладу може здійснюватися
Керівник державного (комунального) дошкільного навчального закладу зобов’язаний письмово із зазначенням причин повідомити одного з батьків або іншого законного представника дитини про відрахування дитини не менш як за десять календарних днів до такого відрахування.
Забороняється відрахування дитини із державного (комунального) дошкільного навчального закладу з інших підстав, ніж визначено цим пунктом.
Відрахування дитини із ДНЗ здійснюється відповідним наказом керівника ДНЗ.
У разі зарахування вихованця до закладу освіти для здобуття загальної середньої освіти відрахування з державного (комунального) дошкільного навчального закладу такого вихованця здійснюється на підставі даних про факт зарахування, які можуть бути отримані за допомогою електронних систем взаємодії (у разі їх впровадження) або за запитом до відповідного закладу освіти про такі дані.
Порядок зарахування, відрахування та переведення дітей до приватних, корпоративних дошкільних навчальних закладів визначається їх засновником (засновниками).
Батьки можуть отримати консультацію у телефонному режимі щодо дій з заявками за телефоном +3(8096)6250100 (Ірина Володимирівна)
по вівторках з 14.00 до 16.00 та четвергах з 09.00 до 12.00.
Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїхобов’язків, захищає права сім’ї.
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту», «Про охорону дитинства», указів Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року № 469/2024, затвердженого Законом № 3891-IX від 23.07.2024, з урахуванням листів Міністерства освіти і науки України від 05.06.2024 №1/9979-24 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/2025 року», від 27.08.2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти», від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», «Щодо здійснення заходів захисту вихованців під час освітнього процесу в умовах воєнного стану та надзвичайної ситуації», «План дій вихователя закладу дошкільної освіти у випадку надзвичайної ситуації» (лист від 02.04.2022 № 1/3845-22), «Про організацію безпечного простору в закладах дошкільної освіти та обладнання укриттів» (лист від 20.06.2023 № 1/8820-23), наказу департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 02.07.2024 р. № 201 р, «Пpo організацію 2024/2025 навчального року в комунальних закладах освіти міста Запоріжжя в умовах воєнного стану», наказу Лівобережного відділу освіти від 29.07.2024 № 79 р «Про організацію 2024/2025 навчального року в комунальних закладах освіти підпорядкованих Лівобережному відділу освіти», з метою забезпечення якісного функціонування закладу освіти в 2024-2025 навчальному році, забезпечення порядку, збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу та створення безпечного освітнього середовища в ЦРД «Надія» ЗМР
НАКАЗУЮ
За матеріалами офісу освітнього обмбудсмена
https://eo.gov.ua/dii-uchasnykiv-osvitnoho-protsesu-v-razi-nadzvychaynykh-sytuatsiy/2022/01/18/
Чи знає кожен із нас, як діяти у разі надзвичайної ситуації? Чи знаєте ви правила, які можуть зберегти ваше життя, життя учнів, студентів та співробітників, рідних і близьких? Чи не розгубитеся ви у разі надзвичайної ситуації, знаючи правила, якщо практично ніколи не тренувалися?
І в суспільстві, і в закладах освіти, і навколо них трапляються надзвичайні ситуації. Саме від умінь та навичок учасників освітнього процесу залежить їхнє життя та здоров’я, а також тих людей, котрі в цей час знаходяться поруч.
Уміння правильно оцінити ситуацію та обрати порядок дій є дуже важливим для кожної людини, а особливо – для працівників закладів освіти. Адже саме вони та їхні дії можуть врятувати як здобувачів освіти, так і самих працівників.
У закладах освіти передбачене тренування щодо евакуації учасників освітнього процесу не рідше одного разу на пів року та проведення Дня цивільного захисту та Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності у закладах професійної (професійно-технічної) та загальної середньої освіти й Тижнів безпеки дитини у закладах дошкільної освіти.
На нашу думку, навчальні тренування дуже важливі. Окрім евакуації варто навчати дітей і поведінці порядку дій у різноманітних надзвичайних ситуаціях.
В інших країнах радять проводити три протипожежних навчання на рік і як мінімум одне повне тренування з різних видів безпеки за різними видами сценаріїв, у різний час, без попередження учасників освітнього процесу.
Було б неправильним промовчати про те, що такі навчання не завжди бувають ефективними, оскільки про них можуть знати наперед і вчителі, і діти. Крім того, спеціально для навчань відкриваються постійно зачинені запасні виходи. Зайве доводити, що такі “заплановані навчання” не дадуть якісного результату. Ба більше, у випадку реальної надзвичайної ситуації можуть і зашкодити: бо коли вчитель поведе дітей до запасного виходу, а він виявиться зачиненим, то це може призвести до трагедії. Тому крім навчань, потрібна постійна і прискіплива увага до питань безпеки, реальні, а не показушні тренування. Ідеально – коли керівник закладу освіти проводить тренування за власної ініціативи, нікого не попереджаючи завчасно. От тоді дійсно можна побачити реальний, а не “намальований” стан справ.
У цьому дописі ми пропонуємо певну орієнтовну схему для вибору алгоритму дій у разі надзвичайних ситуацій у закладі освіти. Це – досвід закордонних фахівців, адаптований для України. Також рекомендації фахівців Державної служби України з надзвичайних ситуацій, закордонних фахівців із безпеки та шкільних офіцерів щодо дій у разі наступних надзвичайних ситуацій.
У Рекомендаціях щодо дій населення у разі загрози та виникнення вибуху, у тому числі тих, що виникли внаслідок терористичної діяльності, зазначаються дії, якщо ви опинились у будинку (приміщенні, території), захопленому терористами, але не були ними знайдені.
Пам’ятайте, що одразу після вашого повідомлення антитерористичними підрозділами буде вжито вичерпних заходів для збереження вашого життя та здоров’я.
Евакуація з будівлі необхідна не лише під час пожежі, а й землетрусів, повеней та інших надзвичайних ситуацій, якщо будівля закладу освіти є небезпечною для людей, які там перебувають.
Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи визначають, що під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:
Ресурсний центр прав дитини у посібнику “Врятуйте дітей – стандартні процедури та правила безпеки для учнів та студентів” пропонує наступні правила евакуації для дітей: Правила евакуації для дітей:
Вихованців також просять дотримуватися всіх вказівок педагогів та, у разі потреби, на прохання дорослих, допомогти іншим дітям евакуюватися. При прибутті до безпечної зони, не розходитися і залишатися разом із класом.
Правила евакуації для педагогів:
Алгоритм дій під час сигналу повітряна тривога.pdf
Дорослі мають роз’яснити дітям порядок дій, коли лунають сирени. За певних обставин алгоритм може бути дещо різним, але найголовніше правило звучить так: почув сирену — одразу прямуй до укриття.
Залежно від того, де знаходиться дитина — в школі чи вдома — вона має знати, як діяти швидко та без паніки.
Якщо сирена повітряної тривоги застала на вулиці, необхідно:
Вдома при повітряній тривозі потрібно:
Що треба робити під час повітряної тривоги у громадському місці
У Нацполіції порадили наступне:
Дорожня карта дій особи на місті ракетної атаки
За рекомендаціями Департаменту соціального захисту Запорізької міської ради
Алгоритм дій для осіб, які постраждали в наслідок надзвичайної ситуації За рекомендаціями Запорізької міської ради
Відповідно до ЛИСТ МОН.pdf
Коли на початку повномасштабної війни в медіа почали з'являтися повідддомлення про випадки зґвалтувань окупантами,, в масштаб проблеми було складно повірити, Жінки та чоловіки, люди похилого віку, діти й навіть немовлята - свідчення очевидців та постраждалих показують, то ніхто не застрахований від ризику сексуального насильства. Будь-яке сексуальне насильство - є воєнним злочином, порушенням законів та звичаїв війни. Як і за решту порушень норм міжнародного права, за сексуальне насильство передбачена відповідальність, її призначають за результатами розгляду судових справ у Міжнародному кримінальному суді в Гаазі, створеними трибуналами або національним судом України. Саме тому важливо фіксувати злочини, свідками чи постраждалими віл яких стали учасники освітнього процесу та збирати максимум доказів для притягнення винних до відповідальності. На виконання пункту 3 резолюції Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Стефанишиної О. від 14.06.2022 № 14848/0/1-22, з метою надання комплексної допомоги особам, які у зв'язку з війною постраждали від насильства, зокрема сексуального, Міністерство освіти і науки України просить із залученням органів місцевого самоврядування та у співпраці із міжнародними та громадськими організаціями в межах компетенції провести профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу та соціально-психологічну підтримку особам, постраждалим від війни і насильства, пов'язаного зі збройною агресією російської федерації на території України, листа Міністерства освіти і науки України від 22.06.2022 № 1/6885 “Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов'язаному зі збройною агресією російської федерації на території України”, та листа ТВО Шевченківського району від 06.07.2022 № 07.01-19/374 “Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов'язаному зі збройною агресією російської федерації на території України”, Важливо фіксувати злочини, свідками чи постраждалими віл яких стали учасники освітнього процесу та збирати максимум доказів для притягнення винних до відповідальності.
Коли на початку повномасштабної війни в медіа почали з'являтися повідомлення про випадки зґвалтувань окупантами,, в масштаб проблеми було складно повірити, Жінки та чоловіки, люди похилого віку, діти й навіть немовлята - свідчення очевидців та постраждалих показують, то ніхто не застрахований від ризику сексуального насильства.
Будь-яке сексуальне насильство - є воєнним злочином, порушенням законів та звичаїв війни. Як і за решту порушень норм міжнародного права, за сексуальне насильство передбачена відповідальність, її призначають за результатами розгляду судових справ у Міжнародному кримінальному суді в Гаазі, створеними трибуналами або національним судом України. Саме тому важливо фіксувати злочини, свідками чи постраждалими віл яких стали учасники освітнього процесу та збирати максимум доказів для притягнення винних до відповідальності.
На виконання пункту 3 резолюції Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Стефанишиної О. від 14.06.2022 № 14848/0/1-22, з метою надання комплексної допомоги особам, які у зв'язку з війною постраждали від насильства, зокрема сексуального, Міністерство освіти і науки України просить із залученням органів місцевого самоврядування та у співпраці із міжнародними та громадськими організаціями в межах компетенції провести профілактичну роботу серед учасників освітнього процесу та соціально-психологічну підтримку особам, постраждалим від війни і насильства, пов'язаного зі збройною агресією російської федерації на території України, листа Міністерства освіти і науки України від 22.06.2022 № 1/6885 “Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов'язаному зі збройною агресією російської федерації на території України”, та листа ТВО Шевченківського району від 06.07.2022 № 07.01-19/374 “Щодо запобігання та протидії сексуальному насильству, пов'язаному зі збройною агресією російської федерації на території України”,
Важливо фіксувати злочини, свідками чи постраждалими віл яких стали учасники освітнього процесу та збирати максимум доказів для притягнення винних до відповідальності.
Якщо потерпілі перебувають па тимчасово- окупованій території і не мають змоги звернутися до уповноважених органів влади - можна повідомити про злочин Офіс Генерального прокурора телефоном (096 755 02 40) або електронною поштою (conflick2022.ua@gmail.com)
Вчасна й професійна психологічна допомога може запобігти подальшому травмуванню та розвитку депресії у постраждалих.
На сайті Міністерства освіти і науки України розміщені актуальні матеріали, відео та анімації для батьків, учителів та дітей щодо запобігання сексуальному насильству Формування навичок безпечної поведінки.pdf
На вебсайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» створено сторінку «Матеріали для використання в роботі під час воєнних дій», яка постійно оновлюється за покликанням
Також, пропонуємо для використання кращі практики психолого-педагогічного супроводу та підтримки учасників освітнього процесу в умовах воєнних дій і збройних конфліктів, надання соціально-психологічної допомоги постраждалим від насильства та торгівлі людьми за покликанням
Шановні батьки та ваші малюки! Запрошуємо Вас долучитися до наших онлайн-занять, які для Вас записали педагоги нашого центру. Сподіваємось, що Ви разом з нами будете проводити цікаво свої будні.Щотижня на нашому YouTube каналі https://www.youtube.com/channel/UCTJMTFX77s1R9IQ6jb6NO2w/ ми будемо додавати відео із розвивальними заняттями від фахівців ЦРД "Надія" ЗМР. А зараз пропонуємо знайти цікавий матеріал для самостійного опанування у переліку:
Танцюй разом із місяцем і з хореографом Світланою Колєсніковою https://youtu.be/LXrsHU-ZWIA
Дитячі фантазії з осіннього листя разом з Юлією Вітер та Наталею Тарасенко https://youtu.be/Q3JC-mDW8Bk
Комплекс вправ для стоп і ніг від Галини Шапальчук https://youtu.be/N_sejfsyCRg
Музичне заняття для "Карапузів" від Світлани Колєснікової https://youtu.be/Co5svSm67nE
Про те як осінь дерева фарбує від Кристини Шапальчук https://youtu.be/SmzLpxRY2H4
Йога для малят від Вікторії Кузьменко та Марини Перепелиці https://youtu.be/gsSYq4YIJjQ
Музична подорож на автобусі разом зі Світланою Колєсніковою https://youtu.be/OA6ETL4CNvA
Рух до здоров'я - вправна фізкультура від команди виховательок https://youtu.be/nEslHmusghU
Ти - мир! Вивчаємо вірш разом з Вікторією Карпюк https://youtu.be/8By0RM_b1Ug
Підтримай флешмоб "Голуби миру" разом з Наталією Тарасенко https://youtu.be/aBWkpdUeYb0
Голуб миру для малят від Юлії Вітер https://youtu.be/ezh2mH_UNHU
Лялькова вистава "Небезпечна знахідка" від Світлани Колєснікової та Лариси Онисечко https://youtu.be/wz32QREt34M
Заняття для найменших "Червоний та жовтий" вивчаємо кольори разом із Олесею Ротар https://youtu.be/L0pYRWCaoQY
ФЛЕШМОБ Переможні голуби миру від Ганни Кузь https://youtu.be/OGVdN5IUEHk
Кумедні рибки із долоньок від Вікторії Карпюк https://youtu.be/zd6dUr8X-Mg
Музично-ритмічна вправа "Весела зарядка" від Лариси Онисечко https://youtu.be/xMiq9WnBqTQ
Навчай їжачка танцювати разом із Ларисою Онисечко https://youtu.be/Eb5_qE1Fu3c
Розминка для вправних рученят від Наталі Тарасенко https://youtu.be/gmphPUGu1FA
Де живуть вітаміни? Про правила гігієни та здорове харчування вам розповість Наталя Тарасенко https://youtu.be/BxDkTxcLCaQ
Весела руханка "ЗСУ працює" від Юлії Вітер https://youtu.be/Y-KGwBbWhls
Вас запрошує Мінні Маус на веселу бджолину руханку разом із хореографом Світланою Колєсніковою https://youtu.be/HSOAlUDfTAw
Танцюй разом із Пеппі довгою панчохою хореографом Світланою Колєсніковою https://youtu.be/OumY9GT2j58
Як діяти під час повітряної тривоги. Поради психолога Кристини Шапальчук https://youtu.be/Ta-KJeC67ms
Заняття "Ми маленькі українці" від Наталі Тарасенко https://youtu.be/StOy99KhYRg
Пароль "Полуниця" або як власноруч змайструвати смачну ягоду. Про це від Юлії Вітер https://youtu.be/CBT36fNqzR8
Черепашки-рахівниці від Наталі Тарасенко https://youtu.be/A150Oqo-TIE
Музичне заняття із Ларисою Онисечко. Сонячний день https://youtu.be/S4rK0nd7J2M
Веселий тренажер. Розвиваємо дихання разом із Юлією Вітер https://youtu.be/C4FANGn5cQg
Запрошуємо в подорож різними континентами разом із Ганною Володимирівною https://www.youtube.com/watch?v=5f2RGBvR_UU&feature=youtu.be
Інтерактивні завдання "Виріши нерівності" від Ганни Володимирівни https://www.youtube.com/watch?v=x8zlRHSsP0w&feature=youtu.be
У цей час наша країна тримає оборону і гідно дає відсіч рашистським віськам.
Твердо віримо в НАШУ ПЕРЕМОГУ.
А поки тримаємо оборону, допомагаємо, готуємо, збираємо речі, підтримуємо наших захисників та захисниць.
Цінуємо внесок кожного та кожної з ВАС.
А поки хочемо підтримати вас. До вашої уваги: схеми розміщення інформаційних центрів, короткі пам'ятки від консультантів комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», корисні посилання для дозвілля малюків.
Чим зайняти дітей з особливими освітніми потребами в укритті: https://docs.google.com/document/d/1CBlh_DGVhgqOAZLHGX1Yi-IjK51Z8S2d/edit
Як заспокоїти, відволікти дитину з особливими освітніми потребами під час повітряної тривоги з урахуванням її індивідуальних особливостей: https://docs.google.com/document/d/1vvP5yISiu0PUaUwLiOn4b7LKqT88Mp5Y/edit
Чим зайняти та як заспокоїти дитину молодшого шкільного віку в укритті? https://docs.google.com/document/d/1iRWeLHerqlhB5qGWkJW2RShTzTdY-nCY/edit
СТРЕС, як його подолати? https://docs.google.com/document/d/1lwOKcybRzrtMc-uLE3KmjcwzX5qTrv33/edit#heading=h.gjdgxs
ТРИВОГА ЧЕРЕЗ ВІДСУТНІСТЬ ЗВ’ЯЗКУ: https://docs.google.com/document/d/1Saga9s0ws01gCY5_GcA8x6hBsCazFv_l/edit
ПІДТРИМУЄМО ДІТЕЙ: https://docs.google.com/document/d/1IkyFUlem3ZxWvTYiBCVzHiG6L-LAEpnf/edit
СИМПТОМ ФАНТОМНОЇ СИРЕНИ: https://docs.google.com/document/d/1ZZduMhDV-8Nld8-N7PA8jF9SwfdeJGR-/edit#heading=h.gjdgxs
Інструкція, що робити у разі хімічної атаки або аварії на хімпідприємстві: https://docs.google.com/document/d/1-W9PIlqHxFUjf0Q40d62mVncWqggJcaY/edit
Що робити у разі відсутності мобільного зв’язку? https://docs.google.com/document/d/1-J-be15HRKfvAeaBmm_gRK__F9idqDtE/edit
Що робити у разі відсутності централізованого водопостачання? https://docs.google.com/document/d/1sw_bRbiy0EGqrLreAM15MXLhW9ozULW6/edit
СПИСКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ: https://drive.google.com/drive/folders/16yiCCl50zhxjHSsJogiXNVteEVSJHU6d
МОН ЗАПУСКАЄ ІНФОРМАЦІЙНУ КАМПАНІЮ ПРО ТЕ, ЯК ЗАСПОКОЇТИ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-zapuskaye-informacijnu-kampaniyu-pro-te-yak-zaspokoyiti-ditej-pid-chas-vijni
“Працювати в нашому садочку — справжнє задоволення. Тут ми створюємо тепле і підтримуюче середовище для кожної дитини.”
Марина Віталієвна