Заклад дошкільної освіти
(центр розвитку дитини) «Надія»
Запорізької міської ради

Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image

Про нас

Ми віримо в кожну дитину

Наші методи допомагають розбудити в дитині генія, підтримуючи її природні інтереси та таланти. Ми створюємо сприятливе середовище для розвитку творчих і інтелектуальних здібностей, забезпечуючи унікальні можливості для самовираження та навчання.

Інформація про ЦРД

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) "Надія" Запорізької міської ради – заклад дошкільної освіти, в якому забезпечуються фізичний, розумовий, психологічний розвиток, корекція психологічного і фізичного розвитку, оздоровлення дітей, які відвідують інші заклади освіти чи виховуються вдома

Нормативна наповнюваність груп ЦРД

130 вихованців

Фактично в ЦРД «Надія» ЗМР виховується

  • 175 дітей (згідно мережі на 2024-2025 н.р.)
  • Станом на 01.11.2024 вільних місць у закладі немає.

Режим роботи

7:30 – 18:00

У зв'язку з введенням військового стану заклад працює ДИСТАНЦІЙНО

з 12.09.2024 року 2 групи старшого дошкільного віку працюють у змішаному форматі

Мова навчання

українська

Для зарахування до центру необхідно

свідоцтво про народження дитини, довідку від лікаря про стан здоров'я дитини, форма 063-О (карта щеплень), направлення Лівобережного відділу освіти та заява батьків, документи про наявні пільги.

Освітні послуги

Групи короткотривалого (2 години) перебування дітей.

  • Групи раннього розвитку «Разом з мамою» працюють за різним режимом роботи: 7:30-9:30; 9:30-11:30; 11:30-13:30; 15:30-17:30

Вікові групи загального розвитку;

  • Адаптаційні групи «Карапуз» працюють за режимом роботи: 7:30 - 13:30
  • Групи молодшого, середнього та старшого дошкільного віку працюють за режимом роботи: 7:30 — 18:00

Для дітей, які відвідують інші ЗДО можуть бути організовані

  • Консультпункт з питань підготовки дітей до школи.
  • Бібліотечка вихідного дня.
  • Гуртки для малюків.

Соціально-педагогічний патронат

  • Для дітей, які мають вади розвитку та відхилення стану здоров’я і не відвідують дошкільні навчальні заклади.

Гурткова робота

За вибором батьків та наявних штатів в закладі освіти можуть працювати гуртки:

Гурток з театральної діяльності «Фантазія». МЕТА: самореалізація творчо-обдарованих дітей, розвиток емоційної сфери, моделювання соціальної поведінки в заданих умовах.
Танцювально-хореографічний гурток «Грація». МЕТА: використання мистецтва танцю для розвитку прородньої грації дитини, творчої уяви, впевненості у своїх можливостях.
Гурток «Веселі нотки». МЕТА: розвиток вокальних здібностей, виховання обізнаного слухача та навчання грі на дитячих музичних інструментах, розвиток почуття ритму, гармонійного слуху. Прищеплення любові до музики.
Гурток «Здоровейко». МЕТА: зміцнення опорно-рухового апарату та формування правильної постави. Розвиток фізичних якостей – координації рухів, сили, витривалості, швидкості, гнучкості. Всебічний фізичний і духовний розвиток дітей, формування свідомого ставлення до здорового способу життя
Гурток з малювання «Калейдоскоп». МЕТА: розвиток художнього смаку, навчання засобам вираження настрою та думки через малювання.
Гурток «Англійську мову малюкам». МЕТА: оволодіння навчальними знаннями англійської мови, збагачення пасивного словника дітей.
Гурток розвиваючих ігор «Пізнайко». МЕТА: розвиток пізнавальних та інтелектуальних здібностей дітей.

Допомога фахівців

  • Лікувальна фізкультура. Надання кваліфікованої допомоги дітям з послабленим здоров’ям.
  • Психологічна служба. Забезпечення психозберігаючого підходу у освітньому процесі. Надання психологічної допомоги дітям з проблемами поведінки та розвитку.
  • Всі діти отримують дошкільну освіту за індивідуальним освітнім маршрутом, послуги психолога, соціального педагога, логопеда, лікаря, інструктора з фізкультури

Директор: Кіченко Ірина Володимирівна

Вихователь-методист: Кузь Ганна Володимирівна

Науковий керівник: к.п.н. Байер Ольга Миколаївна

Усього в ЦРД "Надія" ЗМР працюють 17 педагогів, 18 технічних працівників та сестра медична старша

Запрошуємо вас до нашого центру!

Умови доступності ЦРД "Надія" для навчання дітей з особливими потребами

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) “Надія” Запорізької міської ради провадить освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, має відповідну матеріально-технічну базу, що забезпечує виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Матеріально-технічне забезпечення ЦРД “Надія” ЗМР відповідає вимогам нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти щодо безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці.

В ЦРД “Надія” ЗМР забезпечено доступ до будівлі закладу, групового приміщення, кабінету соціального педагога, в яких організовується освітня діяльність дітей з особливими освітніми потребами за допомогою організації соціально-педагогічного патронату та надання консультативних послуг батькам, враховуючи нозологію захворювань дітей.

Щодо безперешкодного доступу до будівлі, групових приміщень ЦРД “Надія” ЗМР слід зазначити

  • забезпечено безпроблемне пересування на візку по території закладу;
  • відсутній доступний заїзд до приміщень ЦРД “Надія” (відсутність порогів, наявність пандусів, ширина дверних отворів), що обумовлено технічними характеристиками будівлі, рік заснування закладу 1964);
  • пандус в ЦРД “Надія” ЗМР відсутній;
  • піктограми не встановлені у зв’язку із відсутністю спеціальних місць для користування ММГ.

Діяльність ЦРД "Надія" направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти,серед яких:

  • надання комплексної педагогічної, психологічної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї;
  • взаємодія з громадськими організаціями з метою сприяння всебічному розвитку дітей, які потребують корекції фізичного (або) розумового розвитку;
  • надання методичної і консультаційної допомоги сім'ям, залучення батьків до процесу виховання, навчання та реабілітації дитини.

У ЦРД "Надія" надаються корекційні послуги з педагогічної, психологічної, медичної, та соціальної реабілітації дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, віком від двох до семи (восьми) років та ранньої допомоги для дітей віком від двох місяців до двох років. Можуть функціонувати групи корекційного спрямування для дітей з порушеннями мовлення (спеціальні групи).

Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи в ЦРД здійснюється соціально-педагогічний патронат для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

Консультативний центр практичної психологічної підтримки дитинства "Шанс"

  • надання всебічної допомоги сім’ям, які виховують дітей вдома;
  • всебічний індивідуальний розвиток вихованців, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  • формування психологічної культури вихованців, педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють, консультування з питань психології, її практичного застосування в організації навчально-виховного процесу;
  • проведення психолого-педагогічної діагностики готовності вихованців до навчання та сприяння адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, згідно з рівнем психічного розвитку;
  • організацію системи ефективного психолого-педагогічного супроводу процесу інклюзивного навчання через взаємодію діагностико-консультативних, корекційно-розвиткових, лікувально-профілактичних, соціальних напрямів діяльності;
  • розробку та впровадження розвивальних, корекційних програм навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей вихованців тощо.

Корекційно-відновлювальна робота проводиться за такими напрямами: предметно-практична діяльність; соціально-побутова та комунікативна діяльність; соціалізація та адаптація дітей з особливими потребами.

Для дітей з інвалідністю та дітей, які не можуть відвідувати групи загального розвитку надаються освітні послуги в рамках впровадження соціально-педагогічного патронату

Модель діяльності соціального педагога для здійснення СПП

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП. На цьому етапі проводиться робота щодо вивчення сімей. Після укладання з батьками договору про надання освітніх послуг, оформлення необхідної документації, відбувається зарахування дітей до контингенту ДНЗ і створюється група соціально-педагогічного патронату, яку складають діти різного віку, а іноді – і з окремими фізичними вадами, для яких є характерним: нерівномірний або уповільнений темп розвитку; негативне ставлення до навчання; значні комунікативні труднощі тощо. На сьогодня кількість дітей в соціальній групі 11 вихованців.

ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП. Формування співпраці педагога і батьків. Проведення комплексної діагностичної роботи з ро¬диною (виявлення ймовірних негативних факторів соціального середовища) та дитиною (вивчення фізичного, психічного, соціального та освітнього рівня розвитку дітей). Розробка індивідуальної освітньо-розвивальної програми для кожної дитини під СПП з урахуванням актуального рівня розвитку дитини. На основі визначених завдань проводиться відповідна розвивальна та корекційна робота в ДНЗ і вдома, добираються різноманітні методи роботи з дитиною. Освітня робота соціального педагога з дітьми найчастіше будується за двома напрямками:

  • індивідуальні заняття в сім’ї або в дошкільному закладі;
  • заняття в соціальній групі в дошкільному навчальному закладі.

Соціальний педагог організовує діяльність таким чином, щоб у ній розвивалися ті психічні функції, які необхідні для майбутнього навчання в школі. Спеціально організований педагогічний процес для дітей соціальної групи повинен базуватися на провідній діяльності дітей дошкільного віку – грі із залученням основних елементів навчально-пізнавальної діяльності, і бути спрямованим на розвиток таких психічних якостей, як: довільність; уміння сприймати навчальні завдання, планувати свої дії, контролювати свою поведінку (самоконтроль).

УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП. На даному етапі соціальний педагог проводить роботу щодо: виявлення рівня здобутої дитиною дошкільної освіти; визначення динаміки фізичного, психічного, соціального та морально-духовного рівня її розвитку; здійснення аналізу, обробки отриманих даних, підготовки висновків (складання карти розвитку і досягнень дитини; написання психолого-педагогічної характеристики дитини; розробка рекомендацій для батьків щодо подальшої освіти і виховання дитини в ДНЗ або школі; складання списку невирішених проблем у розвитку, навчанні та соціалізації дитини; підготовка пропозицій для адміністрації ДНЗ щодо вирішення існуючих проблем здійснення СПП). Оцінювання рівня здобутої дитиною дошкільної освіти проводиться у відповідності до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти.

Протидія булінгу

Про затвердження плану заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі на 2024 рік в ЦРД «Надія» ЗМР

На виконання державної соціальної програму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі,затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2021 р.№ 145, з метою Програми є удосконалення механізму запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі в умовах децентралізації з урахуванням міжнародних стандартів, Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Указу Президента України від 21 вересня 2020 р. № 398 «Про невідкладні заходи із запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, захисту прав осіб, які постраждали від такого насильства», а також підвищення ефективної взаємодії психологічної служби ЦРД «Надія» ЗМР, батьківською громадськістю та служби (управління) у справах дітей Запорізької міської ради.

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити план заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі на 2024 рік план заході з протидії булінгу.pdf
  2. Призначити відповідальну особу Ольгу МАТВЄЄВУ за реєстрацію заяв та повідомлень про вчинення домашнього насильства.
  3. Практичному психологу:
    1. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу за методичними рекомендаціями з працівниками закладу відповідно наказу Міністерства освіти і науки України №1047 від 02.10.2018 року «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами».  
    2. Ознайомити працівників закладу з видами домашнього насильства та ознаки виявлення випадків види домашнього насильства та його ознаки.pdf 
    3. Затвердити алгоритм дії в разі виявлення домашнього насильства та насильства за ознакою статі Алгоритм дій.pdf
  4. Вести журнал реєстрації повідомлень про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі за формою Постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року №658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі» журнал реєстрації повідомлень.pdf
  5. Вести журнал реєстрації фактів виявлення (звернення) про вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі за формою Постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року №658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі»журнал реєстрації фактів виявлення.pdf
  6. Соціальному педагогу:
    1. Забезпечити проведення інформаційно-просвітницьких заходів, семінарів, тренінгів з питань запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі для педагогів та батьків. 
    2. Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу з педагогічними працівниками щодо реалізації норм Закону «Про запобігання та протидію домашньому насильству».  
    3. Продовжувати заняття з правового виховання для дітей старшого дошкільного віку. 
    4. Організовувати роботу з постраждалими дітьми (у разі виявлення в межах своєї компетентності).
  7. Вихователям:
    1. У разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на домашнє насильство, складні життєві обставини, жорстоке поводження з дитиною або ризики щодо їх виникнення стосовно дітей, необхідно проінформувати відповідальну особу закладу, з метою планування подальших дій щодо заходів для надання медичної, психологічної або іншої допомоги.
  8. Контроль за виконанням наказу покласти на вихователя-методиста Ганну КУЗЬ.

Директор Ірина КІЧЕНКО

Порядок реагування на випадки булінгу в ЗДО.pdf

Порядок подання та розгляду випадків.pdf

Положення про порядок подання та розгляду випадків.pdf

Пам'ятка для батьків.pdf

Як позбутися агресії.pdf

Про боротьбу з корупцією

НАКАЗ по ЦРД "Надія" ЗМР від 22.02.2024 № 29 р

Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання
вимог Закону України «Про запобігання корупції» серед
працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку
дитини) «Надія» Запорізької міської ради у 2024 році

Керуючись Законом України «Про запобігання корупції», розпорядженням міського голови віл 17.01.2024 року №26р «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Запорізької міської ради , на підприємствах, в установах, закладах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста на 2024 рік», та на виконання наказу департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 16.02.2024 №43р «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», запобігання та виявлення корупції у департаменті освіти і науки Запорізької міської ради та його структурних підрозділах, в установах та закладах освіти, що належать до комунальної власності територіальної громади міста на 2024 рік», з метою запобігання корупційним правопорушенням в закладі дошкільної освіти (центрі розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити План заходів щодо запобігання проявам корупції серед працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради на 2024 р.  План заходів Про запобігання корупції у 2024 році ..pdf
  2. Затвердити Положення про проведення інструктажів з питань дотримання антикорупційного законодавства по Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.Положення про проведення інструктажів з питань дотримання антикорупційного законодавства в ЦРД.pdf
  3. Затвердити Положення про уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції. ПОЛОЖЕННЯ про уповноважену особу з питань запобігання та протидії в ЦРД Надія ЗМР.pdf.
  4. Розробити та затвердити: 
    1. Пам’ятку щодо дотримання працівниками антикорупційного законодавства.
    2. Алгоритм дій працівників у зв’язку з виникненням у них конфлікту інтересів та відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.Алгоритм дій особи у звязку із виникненням у неї конфлікту інтересів.pdf
      1. Призначити вихователя Наталію ТАРАСЕНКО уповноваженою особою з питань запобігання і виявлення корупції у Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      2. Покласти на уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції Н. ТАРАСЕНКО обов’язки:
        1. Здійснювати заходи щодо запобігання та виявлення корупції у Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
        2. Вживати заходи, відповідно до закону України «Про запобігання корупції», щодо подолання конфлікту інтересів.
      3. Розглядати виконання плану заходів із запобігання та протидії корупції на оперативних нарадах, педагогічних радах в Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      4. Працівникам Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради, що визначені виконавцями у Плані заходів, забезпечити реалізацію заходів, передбачених Планом.
      5. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ:
        1. Забезпечити ознайомлення працівників ЦРД «Надія» ЗМР з основними положеннями Плану запобігання і протидії корупції та вимогами щодо доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування.
        2. Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      6. Адміністрації ЦРД «Надія» ЗМР: Г.КУЗЬ,  М. ЧЕРЕДНИКОВІЙ, О.СТРОЧИК:
        1. Здійснювати роботу з благодійними організаціями у відповідності до чинного законодавства.
        2. Вживати заходів щодо недопущення реального та потенційного конфлікту інтересів та сприятливих для вчинення корупційних правопорушень і ризиків, чітко слідувати вимогам Закону України «Про запобігання корупції».
        3. Забезпечити дотримання прав громадян на доступ до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», статті 30 Закону України «Про освіту» щодо прозорості та інформаційної відкритості закладу освіти;
      7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
    3. Директор ЦРД «Надія» ЗМР  Ірина КІЧЕНКО

Відповідальність за порушення вимог щода запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.pdf

Памятка щодо дотримання антикорупційного законодавства.pdf

ПЕРЕЛІК нормативно-правових актів антикорупційного законодавства.pdf

Розпорядження від 27.06.2023 №170р.pdf

Розпорядження ЗМР № 67 з корупції.pdf

Поради психолога

текст

документи

“Працювати в нашому садочку — справжнє задоволення. Тут ми створюємо тепле і підтримуюче середовище для кожної дитини.”

Марина Віталієвна