Заклад дошкільної освіти
(центр розвитку дитини) «Надія»
Запорізької міської ради

Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image

Про нас

У нас зростає щастя. Нумо зростати разом!

Центр розвитку дитини «Надія» - це сучасний комфортний простір розвитку та дозвілля дітей, країна щасливого дитинства, творчості, добрих друзів та цікавих подій. Це осередок інтелектуального, фізичного і творчого розвитку дітей. Ми робимо все, щоб з раннього дитинства закласти в дитину лідерські якості і любов до навчання.

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) "Надія" Запорізької міської ради – заклад дошкільної освіти, в якому забезпечуються фізичний, розумовий, психологічний розвиток, корекція психологічного і фізичного розвитку, оздоровлення дітей, які відвідують інші заклади освіти чи виховуються вдома

Ви можете переглянути відео щоби ознайомитись із нашим закладом та його матеріально-технічною базою на нашому YouTube каналі у спеціально створеному списку відтворень https://www.youtube.com/playlist?list=PLC2bw2fRTG-IW1yMFM_01S39txD7vlTX2

Відповідно до норм наповнюваності в групах ЦРД визначено потужність закладу

165 вихованців

Фактично в ЦРД «Надія» ЗМР виховується 168 дітей (згідно мережі на 2025-2026 н.р. - 168 дітей)

Станом на 01.09.2025 в закладі наявні вільні місця в групах ЦРД, а саме:

  • в групі молодшого дошкільного віку від 3 до 4 років: 3 місця
  • в інклюзивній групі молодшого дошкільного віку від 3 до 4 років: 3 місця
  • в групі раннього віку (5 годин перебування) від 2 до 3 років: 1 місце
  • в групі Центру педагогічного партнерства (2 години перебування) від 1 до 2 років: 1 місце

Заклад працює в режимі: 7:30 – 17:30

У зв'язку з введенням військового стану заклад працює в змішаному форматі навчання.

з 01.09.2025 року усі групи дошкільного віку працюють у змішаному форматі із перебуванням у закладі 3 години без харчування.

українська

Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади

Інструкція Електронна реєстрація в ЗДО.pdf

Прийом дітей до  закладу дошкільної освіти здійснює керівник ЗДО протягом календарного року(в ясельні групи - протягом літа) на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Групи у ЗДО комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

Для зарахування до центру необхідно: свідоцтво про народження дитини, довідку від лікаря про стан здоров'я дитини, форма 063-О (карта щеплень), направлення Лівобережного відділу освіти та заява батьків, документи про наявні пільги.

Групи короткотривалого (2-4 години) перебування дітей.

Групи раннього розвитку Центру педагогічного партнерства «Разом з мамою» працюють за різним режимом роботи:

групи від 1 до 2 років: 7:30-9:30; 9:30-11:30;

групи від 6 місяців до 1 року: 11:30-13:30; 14.00-16.00

група від 5 до 6(7) років: 9.30-13.30

Вікові групи загального розвитку;

  • Адаптаційні групи «Карапуз» працюють за режимом роботи: 7:30 - 12:30
  • Групи молодшого, середнього та старшого дошкільного віку працюють за режимом роботи: 7:30 — 17:30 
  • в закладі працюють інклюзивні групи молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.

Для дітей, які відвідують інші ЗДО можуть бути організовані

  • Консультпункт з питань підготовки дітей до школи.
  • Бібліотечка вихідного дня.
  • Гуртки для малюків.

Соціально-педагогічний патронаж

  • Для дітей, які мають вади розвитку та відхилення стану здоров’я і не відвідують заклад дошкільної освіти

За вибором батьків та наявних штатів в закладі освіти можуть працювати гуртки:

Гурток з театральної діяльності «Фантазія». МЕТА: самореалізація творчо-обдарованих дітей, розвиток емоційної сфери, моделювання соціальної поведінки в заданих умовах.
Танцювально-хореографічний гурток «Грація». МЕТА: використання мистецтва танцю для розвитку прородньої грації дитини, творчої уяви, впевненості у своїх можливостях.
Заняття «Веселі нотки». МЕТА: розвиток вокальних здібностей, виховання обізнаного слухача та навчання грі на дитячих музичних інструментах, розвиток почуття ритму, гармонійного слуху. Прищеплення любові до музики.
Гурток «Здоровейко». МЕТА: зміцнення опорно-рухового апарату та формування правильної постави. Розвиток фізичних якостей – координації рухів, сили, витривалості, швидкості, гнучкості. Всебічний фізичний і духовний розвиток дітей, формування свідомого ставлення до здорового способу життя
Гурток з малювання «Калейдоскоп». МЕТА: розвиток художнього смаку, навчання засобам вираження настрою та думки через малювання.
Заняття «Англійську мову малюкам». МЕТА: оволодіння навчальними знаннями англійської мови, збагачення пасивного словника дітей.

Допомога фахівців

  • Лікувальна фізкультура. Надання кваліфікованої допомоги дітям з послабленим здоров’ям.
  • Психологічна служба. Забезпечення психозберігаючого підходу у освітньому процесі. Надання психологічної допомоги дітям з проблемами поведінки та розвитку.
  • Всі діти отримують дошкільну освіту за індивідуальним освітнім маршрутом, послуги психолога, соціального педагога, логопеда, інструктора з фізкультури

Директор: Кіченко Ірина Володимирівна

Вихователь-методист: Кузь Ганна Володимирівна

Науковий керівник: к.п.н. Байер Ольга Миколаївна

Усього в ЦРД "Надія" ЗМР працюють 15 педагогів, 18 технічних працівників та сестра медична старша

Запрошуємо вас до нашого центру!

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) “Надія” Запорізької міської ради провадить освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, має відповідну матеріально-технічну базу, що забезпечує виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Матеріально-технічне забезпечення ЦРД “Надія” ЗМР відповідає вимогам нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти щодо безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці.

В ЦРД “Надія” ЗМР забезпечено доступ до будівлі закладу, групового приміщення, кабінету соціального педагога, в яких організовується освітня діяльність дітей з особливими освітніми потребами за допомогою організації соціально-педагогічного патронату та надання консультативних послуг батькам, враховуючи нозологію захворювань дітей.

Щодо безперешкодного доступу до будівлі, групових приміщень ЦРД “Надія” ЗМР слід зазначити

  • забезпечено безпроблемне пересування на візку по території закладу;
  • відсутній доступний заїзд до приміщень ЦРД “Надія” (відсутність порогів, наявність пандусів, ширина дверних отворів), що обумовлено технічними характеристиками будівлі, рік заснування закладу 1964);
  • пандус в ЦРД “Надія” ЗМР відсутній;
  • піктограми не встановлені у зв’язку із відсутністю спеціальних місць для користування ММГ.

Діяльність ЦРД "Надія" направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти,серед яких:

  • надання комплексної педагогічної, психологічної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї;
  • взаємодія з громадськими організаціями з метою сприяння всебічному розвитку дітей, які потребують корекції фізичного (або) розумового розвитку;
  • надання методичної і консультаційної допомоги сім'ям, залучення батьків до процесу виховання, навчання та реабілітації дитини.

У ЦРД "Надія" надаються корекційні послуги з педагогічної, психологічної, медичної, та соціальної реабілітації дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, віком від двох до семи (восьми) років та ранньої допомоги для дітей віком від двох місяців до двох років. Можуть функціонувати групи корекційного спрямування для дітей з порушеннями мовлення (спеціальні групи).

Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи в ЦРД здійснюється соціально-педагогічний патронат для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

  • надання всебічної допомоги сім’ям, які виховують дітей вдома;
  • всебічний індивідуальний розвиток вихованців, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  • формування психологічної культури вихованців, педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють, консультування з питань психології, її практичного застосування в організації навчально-виховного процесу;
  • проведення психолого-педагогічної діагностики готовності вихованців до навчання та сприяння адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, згідно з рівнем психічного розвитку;
  • організацію системи ефективного психолого-педагогічного супроводу процесу інклюзивного навчання через взаємодію діагностико-консультативних, корекційно-розвиткових, лікувально-профілактичних, соціальних напрямів діяльності;
  • розробку та впровадження розвивальних, корекційних програм навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей вихованців тощо.

Корекційно-відновлювальна робота проводиться за такими напрямами: предметно-практична діяльність; соціально-побутова та комунікативна діяльність; соціалізація та адаптація дітей з особливими потребами.

Для дітей з інвалідністю та дітей, які не можуть відвідувати групи загального розвитку надаються освітні послуги в рамках впровадження соціально-педагогічного патронату

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП. На цьому етапі проводиться робота щодо вивчення сімей. Після укладання з батьками договору про надання освітніх послуг, оформлення необхідної документації, відбувається зарахування дітей до контингенту ДНЗ і створюється група соціально-педагогічного патронату, яку складають діти різного віку, а іноді – і з окремими фізичними вадами, для яких є характерним: нерівномірний або уповільнений темп розвитку; негативне ставлення до навчання; значні комунікативні труднощі тощо. На сьогодня кількість дітей в соціальній групі 11 вихованців.

ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП. Формування співпраці педагога і батьків. Проведення комплексної діагностичної роботи з ро¬диною (виявлення ймовірних негативних факторів соціального середовища) та дитиною (вивчення фізичного, психічного, соціального та освітнього рівня розвитку дітей). Розробка індивідуальної освітньо-розвивальної програми для кожної дитини під СПП з урахуванням актуального рівня розвитку дитини. На основі визначених завдань проводиться відповідна розвивальна та корекційна робота в ДНЗ і вдома, добираються різноманітні методи роботи з дитиною. Освітня робота соціального педагога з дітьми найчастіше будується за двома напрямками:

  • індивідуальні заняття в сім’ї або в дошкільному закладі;
  • заняття в соціальній групі в дошкільному навчальному закладі.

Соціальний педагог організовує діяльність таким чином, щоб у ній розвивалися ті психічні функції, які необхідні для майбутнього навчання в школі. Спеціально організований педагогічний процес для дітей соціальної групи повинен базуватися на провідній діяльності дітей дошкільного віку – грі із залученням основних елементів навчально-пізнавальної діяльності, і бути спрямованим на розвиток таких психічних якостей, як: довільність; уміння сприймати навчальні завдання, планувати свої дії, контролювати свою поведінку (самоконтроль).

УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП. На даному етапі соціальний педагог проводить роботу щодо: виявлення рівня здобутої дитиною дошкільної освіти; визначення динаміки фізичного, психічного, соціального та морально-духовного рівня її розвитку; здійснення аналізу, обробки отриманих даних, підготовки висновків (складання карти розвитку і досягнень дитини; написання психолого-педагогічної характеристики дитини; розробка рекомендацій для батьків щодо подальшої освіти і виховання дитини в ДНЗ або школі; складання списку невирішених проблем у розвитку, навчанні та соціалізації дитини; підготовка пропозицій для адміністрації ДНЗ щодо вирішення існуючих проблем здійснення СПП). Оцінювання рівня здобутої дитиною дошкільної освіти проводиться у відповідності до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти.

Наказ по ЦРД "Надія" № 121 р від 01 листопада 2024 року

Про затвердження Положення про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми

На виконання Закону України № 3792-IX "Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання насильству та унеможливлення жорстокого поводження з дітьми", з урахуванням Типової програми унеможливлення насильства та жорстокого поводження з дітьми та Порядку реагування на випадки насильства та жорстокого поводження з дітьми, затверджених Кабінетом Міністрів України . 

НАКАЗУЮ:
  1. Затвердити Положення про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми в ЦРД «Надія» ЗМР Положення про запобігання насильству в ЦРД.pdf
  2. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ оприлюднити це Положення на сайті ЦРД «Надія» ЗМР у день підписання наказу.
  3. Всім працівникам ЦРД «Надія» ЗМР:
    1. Ознайомитися зі змістом Положення про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми в ЦРД «Надія» ЗМР
    2. Забезпечувати середовище, вільне від насильства та жорстокого поводження з дитиною.

Наказ по ЦРД "Надія" № 104 р від 28 серпня 2025 року

Про організацію роботи щодо запобігання та протидіїбулінгу (цькування) в ЦРД «Надія» ЗМР в 2025-2026 н.р.

Відповідно до Законів України «Про повну загальну середню освіту», «Продошкільну освіту» Закон України «Про охорону дитинства», Закону України «Про внесеннязмін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»,.наказуМіністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України,Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров`я України від 19.08.2014№564/836/945/577 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень зприводу жорстокого поводження з дітьми або реальної загрози його вчинення». наказуМОН від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) тазастосування заходів виховного впливу в закладах освіти», наказу МОН від 26.02.2020 №293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу(цькуванню) в закладах освіти», наказу МОН від 20.03.2020 №420 «Про внесення змін донаказу Міністерства освіти і науки України від 26 лютого 2020 року № 293», листа МОНвід 28.10.2014 № 1/9-557 «Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічнихпрацівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодозахисту прав дітей», листа МОН України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організаціїроботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству табулінгу», листа МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480 «Методичні рекомендації щодозапобігання та протидії насильству», листа МОН від 29.01.2019 № 1/11-881 «Рекомендаціїдля закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деякихзаконодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р.№2657-VIII, листа МОН України від 13.04.2020. № 1/9-207 «Роз'яснення щодо застосуваннянаказу МОН України від 28.12.2019 №1646», листа МОН України від 14. 08. 2020 року№1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти тапопередження протидії булінгу (цькуванню)»

НАКАЗУЮ:

1. Призначити відповідальною особою для здійснення невідкладних заходівреагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отриманнязаяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб практичного психологаОльгу МАТВЄЄВУ.

2. Ользі МАТВЄЄВІЙ:

2.1. Постійно забезпечувати соціально-психологічний супровід (патронаж) здобувачівосвіти, постраждалих від жорстокого поводження чи булінгу.

2.2. Вчасно повідомляти уповноважені підрозділи органів Національної поліції України(ювенальна поліція) та Службу у справах дітей про випадки булінгу.

2.3 Довести до відома здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків та іншихучасників освітнього процесу щодо їх обов'язку повідомляти керівника закладу про2випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, абопідозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішнімиознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

3. Вихователям закладу дошкільної освіти нести персональну відповідальність задотриманням законодавства про захист суспільної моралі, попередження випадківжорстокості та насильства серед неповнолітніх, активізувати діяльність, спрямовануна розвиток духовності та зміцнення моралі у дітей.

4. Затвердити план заходів щодо запобігання та протидії булінгу закладу дошкільноїосвіти на 2025-2026 н. р. План заходів протидії булінгу 25-26н.р..pdf

5. Затвердити Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв провипадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (центрі розвитку дитини)«Надія» Запорізької міської ради Порядок подання та розгляду випадків булінгу 25-26 н.р..pdf

6. До 10.09.2025 року провести інструктаж для всіх працівників закладу освіти, в ходіякого висвітлити питання: правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти;план заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу(цькуванню); інформацію про уповноважену особу для здійснення невідкладнихзаходів реагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отриманнязаяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб; процедуру поданняучасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладіосвіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно дозаконодавства тощо); телефони довіри.

Відповідальна: Ольга МАТВЄЄВА.

7. Заступнику директора з господарчої роботи Олені СТРОЧИК щотижня здійснюватиперевірку приміщень, території закладу освіти з метою виявити місць, якіпотенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

8. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ до 10.09.2025 р. оприлюднити на веб-сайті закладу освіти: правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; план заходів закладу освіти, спрямований на запобігання та протидію булінгу (цькуванню);інформацію про уповноважену особу для здійснення невідкладних заходівреагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отриманнязаяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб; процедуру поданняучасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладіосвіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно дозаконодавства тощо); телефони довіри.Права та обов'язки комісії з розгляду випадків булінгу.pdf

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою

Порядок реагування на випадки булінгу в ЗДО.pdf

Порядок подання та розгляду випадків.pdf

Пам'ятка для батьків.pdf

Як позбутися агресії.pdf

НАКАЗ по ЦРД "Надія" ЗМР від 07.01.2025 № 07 р

Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання
вимог Закону України «Про запобігання корупції» серед
працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку
дитини) «Надія» Запорізької міської ради у 2025 році

Керуючись Законом України «Про запобігання корупції», розпорядження міського голови від 13.12.2024 № 317р «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Запорізької міської ради, на підприємствах, в установах, закладах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста на 2025 рік», з метою запобігання корупційним правопорушенням в закладі дошкільної освіти (центрі розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити План заходів щодо запобігання проявам корупції серед працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради на 2025 р.  План заходів Про запобігання корупції у 2025 році.pdf
  2. Уповноваженій особі з питань запобігання і виявлення корупції Наталі ТАРАСЕНКО:
  3. Здійснювати заходи щодо запобігання та виявлення корупції у Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
  4. Вживати заходи, відповідно до закону України «Про запобігання корупції», щодо подолання конфлікту інтересів.
  5. Проводити з працівниками ЦРД «Надія» інструктаж з питання дотримання антикорупційного законодавства не рідше одного разу на рік.
  6. Розглядати виконання плану заходів із запобігання та протидії корупції на оперативних нарадах, педагогічних радах в Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради.
  7. Працівникам закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради, що визначені виконавцями у Плані заходів, забезпечити реалізацію заходів, передбачених Планом.
  8. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ:
  9. Забезпечити ознайомлення працівників ЦРД «Надія» ЗМР з основними положеннями Плану запобігання і протидії корупції та вимогами щодо доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування.
  10.  Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради.
  11. Адміністрації ЦРД «Надія» ЗМР: Г. КУЗЬ, М. ЧЕРЕДНИКОВІЙ, О. СТРОЧИК:
  12. Здійснювати роботу з благодійними організаціями у відповідності до чинного законодавства.
  13. Вживати заходів щодо недопущення реального та потенційного конфлікту інтересів та сприятливих для вчинення корупційних правопорушень і ризиків, чітко слідувати вимогам Закону України «Про запобігання корупції».
  14. Забезпечити дотримання прав громадян на доступ до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», статті 30 Закону України «Про освіту» щодо прозорості та інформаційної відкритості закладу освіти.
  15. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою

Директор ЦРД "Надія" ЗМР 

НАКАЗ про затвердження Плану заходів Про запобігання корупції у 2025 році.pdf

Положення про проведення інструктажів з питань дотримання антикорупційного законодавства в ЦРД.pdf

ПОЛОЖЕННЯ про уповноважену особу з питань запобігання та протидії в ЦРД Надія ЗМР.pdf.

Алгоритм дій особи у звязку із виникненням у неї конфлікту інтересів.pdf

Відповідальність за порушення вимог щода запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.pdf

Памятка щодо дотримання антикорупційного законодавства.pdf

ПЕРЕЛІК нормативно-правових актів антикорупційного законодавства.pdf

Розпорядження міського голови 13.12.2024 №317.pdf

Розпорядження від 27.06.2023 №170р.pdf

Розпорядження ЗМР № 67 з корупції.pdf

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитинии) "Надія" за проєктом розрахований на 7 груп. На 01.09.2024 року в закладі функціонують 11 груп різної тривалості роботи.

В закладі облаштовано 7 групових приміщень. Музична та спортивна зала. Кабінет для занять зображувальною діяльністю. Кабінети для занять з практичним психологом та соціальним педагогом.

На території ЦРД "Надія" устатковано: футбольне поле зі штучним покриттям, велика театральна сцена, майданчик "Open space" із м'яким покриттям. Ігрові майданчики облаштовані тіньовими навісами та сучасними ігровими модулями.

В нашому закладі створений дендропарк, який обладнаний спеціальним цифровим гідом (табличками із QR-кодами). Цифровий гід допомагає організовувати екскурсії по дендропарку переглядаючи і прослуховуючи унікальні розповіді про рослини https://www.youtube.com/watch?v=w4O61PT53U8&list=PLC2bw2fRTG-Io2wguEun8u5SqpcY3Qb3L&index=5&t=25s&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

Для організації дистанційної роботи в ЦРД "Надія" спеціально облаштовані осередки в групах, які містять відповідну компьютерну техніку, вебкамери, мікрофони, лампи тощо. В групах облаштовані STREAM-лабораторії, які допомагають при організації дистанційної роботи. Саме про ці напрямки діяльності ви можете переглянути у відео за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=_KAX9UKZQZ4&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

https://www.youtube.com/watch?v=69bc-nowpUA&list=PLC2bw2fRTG-Io2wguEun8u5SqpcY3Qb3L&index=3&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

Відеоекскурсію групами ви можете переглянути за посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=vDdHqPzCzWA&list=PLC2bw2fRTG-IW1yMFM_01S39txD7vlTX2&index=3&t=64s&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

https://www.youtube.com/watch?v=dl4sOcos41k&list=PLC2bw2fRTG-IW1yMFM_01S39txD7vlTX2&index=4&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

Пропонуємо віртуальну екскурсію до нашого закладу: https://www.youtube.com/watch?v=rfdYAgvgUc8&list=PLC2bw2fRTG-IW1yMFM_01S39txD7vlTX2&index=3&ab_channel=%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B8%22%D0%9D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8F%22

Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image

“Центр Надія – це будинок, збудований з любов'ю, в який щоранку приходять малюки, щоб радісно і плідно провести день, погратися і поспілкуватися з друзями та дорослими, дізнатись щось нове, цікаве. Майбутнє приходить значно швидше, якщо йти йому на зустріч. Тому, зустрічають тут малюків небайдужі люди, грамотні висококваліфіковані фахівці, педагоги, які живуть інтересами дітей, діляться з ними досвідом і знаннями та закохані у свою справу.”