Заклад дошкільної освіти
(центр розвитку дитини) «Надія»
Запорізької міської ради

Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image
Parallax Image

Про нас

Ми віримо в кожну дитину

Наші методи допомагають розбудити в дитині генія, підтримуючи її природні інтереси та таланти. Ми створюємо сприятливе середовище для розвитку творчих і інтелектуальних здібностей, забезпечуючи унікальні можливості для самовираження та навчання.

Інформація про ЦРД

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) "Надія" Запорізької міської ради – заклад дошкільної освіти, в якому забезпечуються фізичний, розумовий, психологічний розвиток, корекція психологічного і фізичного розвитку, оздоровлення дітей, які відвідують інші заклади освіти чи виховуються вдома

Ви можете переглянути відео щоби ознайомитись із нашим закладом та його матеріально-технічною базою на нашому YouTube каналі у спеціально створеному списку відтворень https://www.youtube.com/playlist?list=PLC2bw2fRTG-IW1yMFM_01S39txD7vlTX2

Нормативна наповнюваність груп ЦРД

130 вихованців

Фактично в ЦРД «Надія» ЗМР виховується

  • 175 дітей (згідно мережі на 2024-2025 н.р.)
  • Станом на 01.11.2024 вільних місць у закладі немає.

Режим роботи

7:30 – 18:00

У зв'язку з введенням військового стану заклад працює ДИСТАНЦІЙНО

з 12.09.2024 року 2 групи старшого дошкільного віку працюють у змішаному форматі

Мова навчання

українська

Правила прийому в ЗДО

Електронна реєстрація дітей в дошкільні навчальні заклади

Інструкція Електронна реєстрація в ЗДО.pdf

Прийом дітей до  закладу дошкільної освіти здійснює керівник ЗДО протягом календарного року(в ясельні групи - протягом літа) на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Групи у ЗДО комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період (75 днів).

Для зарахування до центру необхідно: свідоцтво про народження дитини, довідку від лікаря про стан здоров'я дитини, форма 063-О (карта щеплень), направлення Лівобережного відділу освіти та заява батьків, документи про наявні пільги.

Освітні послуги

Групи короткотривалого (2 години) перебування дітей.

  • Групи раннього розвитку «Разом з мамою» працюють за різним режимом роботи: 7:30-9:30; 9:30-11:30; 11:30-13:30; 15:30-17:30

Вікові групи загального розвитку;

  • Адаптаційні групи «Карапуз» працюють за режимом роботи: 7:30 - 13:30
  • Групи молодшого, середнього та старшого дошкільного віку працюють за режимом роботи: 7:30 — 18:00

Для дітей, які відвідують інші ЗДО можуть бути організовані

  • Консультпункт з питань підготовки дітей до школи.
  • Бібліотечка вихідного дня.
  • Гуртки для малюків.

Соціально-педагогічний патронат

  • Для дітей, які мають вади розвитку та відхилення стану здоров’я і не відвідують дошкільні навчальні заклади.

Гурткова робота

За вибором батьків та наявних штатів в закладі освіти можуть працювати гуртки:

Гурток з театральної діяльності «Фантазія». МЕТА: самореалізація творчо-обдарованих дітей, розвиток емоційної сфери, моделювання соціальної поведінки в заданих умовах.
Танцювально-хореографічний гурток «Грація». МЕТА: використання мистецтва танцю для розвитку прородньої грації дитини, творчої уяви, впевненості у своїх можливостях.
Гурток «Веселі нотки». МЕТА: розвиток вокальних здібностей, виховання обізнаного слухача та навчання грі на дитячих музичних інструментах, розвиток почуття ритму, гармонійного слуху. Прищеплення любові до музики.
Гурток «Здоровейко». МЕТА: зміцнення опорно-рухового апарату та формування правильної постави. Розвиток фізичних якостей – координації рухів, сили, витривалості, швидкості, гнучкості. Всебічний фізичний і духовний розвиток дітей, формування свідомого ставлення до здорового способу життя
Гурток з малювання «Калейдоскоп». МЕТА: розвиток художнього смаку, навчання засобам вираження настрою та думки через малювання.
Гурток «Англійську мову малюкам». МЕТА: оволодіння навчальними знаннями англійської мови, збагачення пасивного словника дітей.
Гурток розвиваючих ігор «Пізнайко». МЕТА: розвиток пізнавальних та інтелектуальних здібностей дітей.

Допомога фахівців

  • Лікувальна фізкультура. Надання кваліфікованої допомоги дітям з послабленим здоров’ям.
  • Психологічна служба. Забезпечення психозберігаючого підходу у освітньому процесі. Надання психологічної допомоги дітям з проблемами поведінки та розвитку.
  • Всі діти отримують дошкільну освіту за індивідуальним освітнім маршрутом, послуги психолога, соціального педагога, логопеда, лікаря, інструктора з фізкультури

Директор: Кіченко Ірина Володимирівна

Вихователь-методист: Кузь Ганна Володимирівна

Науковий керівник: к.п.н. Байер Ольга Миколаївна

Усього в ЦРД "Надія" ЗМР працюють 17 педагогів, 18 технічних працівників та сестра медична старша

Запрошуємо вас до нашого центру!

Умови доступності ЦРД "Надія" для навчання дітей з особливими потребами

Заклад дошкільної освіти (центр розвитку дитини) “Надія” Запорізької міської ради провадить освітню діяльність у сфері дошкільної освіти, має відповідну матеріально-технічну базу, що забезпечує виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Матеріально-технічне забезпечення ЦРД “Надія” ЗМР відповідає вимогам нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти щодо безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці.

В ЦРД “Надія” ЗМР забезпечено доступ до будівлі закладу, групового приміщення, кабінету соціального педагога, в яких організовується освітня діяльність дітей з особливими освітніми потребами за допомогою організації соціально-педагогічного патронату та надання консультативних послуг батькам, враховуючи нозологію захворювань дітей.

Щодо безперешкодного доступу до будівлі, групових приміщень ЦРД “Надія” ЗМР слід зазначити

  • забезпечено безпроблемне пересування на візку по території закладу;
  • відсутній доступний заїзд до приміщень ЦРД “Надія” (відсутність порогів, наявність пандусів, ширина дверних отворів), що обумовлено технічними характеристиками будівлі, рік заснування закладу 1964);
  • пандус в ЦРД “Надія” ЗМР відсутній;
  • піктограми не встановлені у зв’язку із відсутністю спеціальних місць для користування ММГ.

Діяльність ЦРД "Надія" направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти,серед яких:

  • надання комплексної педагогічної, психологічної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, тривалого лікування та реабілітації;
  • здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї;
  • взаємодія з громадськими організаціями з метою сприяння всебічному розвитку дітей, які потребують корекції фізичного (або) розумового розвитку;
  • надання методичної і консультаційної допомоги сім'ям, залучення батьків до процесу виховання, навчання та реабілітації дитини.

У ЦРД "Надія" надаються корекційні послуги з педагогічної, психологічної, медичної, та соціальної реабілітації дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, віком від двох до семи (восьми) років та ранньої допомоги для дітей віком від двох місяців до двох років. Можуть функціонувати групи корекційного спрямування для дітей з порушеннями мовлення (спеціальні групи).

Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи в ЦРД здійснюється соціально-педагогічний патронат для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

Консультативний центр практичної психологічної підтримки дитинства "Шанс"

  • надання всебічної допомоги сім’ям, які виховують дітей вдома;
  • всебічний індивідуальний розвиток вихованців, збереження їх повноцінного психічного здоров'я;
  • формування психологічної культури вихованців, педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють, консультування з питань психології, її практичного застосування в організації навчально-виховного процесу;
  • проведення психолого-педагогічної діагностики готовності вихованців до навчання та сприяння адаптації до нових умов навчально-виховного процесу, згідно з рівнем психічного розвитку;
  • організацію системи ефективного психолого-педагогічного супроводу процесу інклюзивного навчання через взаємодію діагностико-консультативних, корекційно-розвиткових, лікувально-профілактичних, соціальних напрямів діяльності;
  • розробку та впровадження розвивальних, корекційних програм навчально-виховної діяльності з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей вихованців тощо.

Корекційно-відновлювальна робота проводиться за такими напрямами: предметно-практична діяльність; соціально-побутова та комунікативна діяльність; соціалізація та адаптація дітей з особливими потребами.

Для дітей з інвалідністю та дітей, які не можуть відвідувати групи загального розвитку надаються освітні послуги в рамках впровадження соціально-педагогічного патронату

Модель діяльності соціального педагога для здійснення СПП

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП. На цьому етапі проводиться робота щодо вивчення сімей. Після укладання з батьками договору про надання освітніх послуг, оформлення необхідної документації, відбувається зарахування дітей до контингенту ДНЗ і створюється група соціально-педагогічного патронату, яку складають діти різного віку, а іноді – і з окремими фізичними вадами, для яких є характерним: нерівномірний або уповільнений темп розвитку; негативне ставлення до навчання; значні комунікативні труднощі тощо. На сьогодня кількість дітей в соціальній групі 11 вихованців.

ПРАКТИЧНИЙ ЕТАП. Формування співпраці педагога і батьків. Проведення комплексної діагностичної роботи з ро¬диною (виявлення ймовірних негативних факторів соціального середовища) та дитиною (вивчення фізичного, психічного, соціального та освітнього рівня розвитку дітей). Розробка індивідуальної освітньо-розвивальної програми для кожної дитини під СПП з урахуванням актуального рівня розвитку дитини. На основі визначених завдань проводиться відповідна розвивальна та корекційна робота в ДНЗ і вдома, добираються різноманітні методи роботи з дитиною. Освітня робота соціального педагога з дітьми найчастіше будується за двома напрямками:

  • індивідуальні заняття в сім’ї або в дошкільному закладі;
  • заняття в соціальній групі в дошкільному навчальному закладі.

Соціальний педагог організовує діяльність таким чином, щоб у ній розвивалися ті психічні функції, які необхідні для майбутнього навчання в школі. Спеціально організований педагогічний процес для дітей соціальної групи повинен базуватися на провідній діяльності дітей дошкільного віку – грі із залученням основних елементів навчально-пізнавальної діяльності, і бути спрямованим на розвиток таких психічних якостей, як: довільність; уміння сприймати навчальні завдання, планувати свої дії, контролювати свою поведінку (самоконтроль).

УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ ЕТАП. На даному етапі соціальний педагог проводить роботу щодо: виявлення рівня здобутої дитиною дошкільної освіти; визначення динаміки фізичного, психічного, соціального та морально-духовного рівня її розвитку; здійснення аналізу, обробки отриманих даних, підготовки висновків (складання карти розвитку і досягнень дитини; написання психолого-педагогічної характеристики дитини; розробка рекомендацій для батьків щодо подальшої освіти і виховання дитини в ДНЗ або школі; складання списку невирішених проблем у розвитку, навчанні та соціалізації дитини; підготовка пропозицій для адміністрації ДНЗ щодо вирішення існуючих проблем здійснення СПП). Оцінювання рівня здобутої дитиною дошкільної освіти проводиться у відповідності до освітніх ліній Базового компонента дошкільної освіти.

Протидія булінгу

Про організацію роботи щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) в ЦРД «Надія» ЗМР в 2024-2025 н.р.

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про місцеві державні адміністрації», статті 11 Закону України «Про запобігання і протидію домашньому насильству», Порядку взаємодії суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання і протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 658, Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення, затвердженого спільним наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров'я України від 19.08.2014 № 564/836/945/577, Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників з іншими органами та службами, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 02.10.2018 № 1047, листа Міністерства освіти і науки України від 29.12.2018 № 1/9-790 «Щодо організації роботи у закладах освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу», наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», наказів ДОН ЗМР від 31.01.2019 № 21р «Про заходи щодо протидії булінгу», від 17.10.2019 № 416 р «Про вжиття додаткових заходів щодо попередження насильства та булінгу», листа МОНУ від 24.08.2023 № 1/12702-23 «Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2023/2024 н. р.»,

НАКАЗУЮ:

  1. Призначити відповідальною особою для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отримання заяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб практичного психолога Ольгу МАТВЄЄВУ.

  2. Ользі МАТВЄЄВІЙ:

2.1. Постійно забезпечувати соціально-психологічний супровід (патронаж) здобувачів освіти, постраждалих від жорстокого поводження чи булінгу.

2.2. Вчасно повідомляти уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та Службу у справах дітей про випадки булінгу.

2.3 Довести до відома здобувачів освіти, педагогічних працівників, батьків та інших учасників освітнього процесу щодо їх обов'язку повідомляти керівника закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

3. Вихователям закладу дошкільної освіти нести персональну відповідальність за дотриманням законодавства про захист суспільної моралі, попередження випадків жорстокості та насильства серед неповнолітніх, активізувати діяльність, спрямовану на розвиток духовності та зміцнення моралі у дітей.

4. Затвердити план заходів щодо запобігання та протидії булінгу закладу дошкільної освіти на 2024-2025 н. р. План заходів щодо запобігання та протидії булінгу.pdf

5. Затвердити Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі дошкільної освіти (центрі розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради Порядок подання та розгляду.pdf та Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) Порядок реагування.pdf

6. До 10.09.2024 року провести інструктаж для всіх працівників закладу освіти, в ході якого висвітлити питання: правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; план заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); інформацію про уповноважену особу для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отримання заяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб; процедуру подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства тощо); телефони довіри.

7. Завідувачу господарством Олені СТРОЧИК щотижня здійснювати перевірку приміщень, території закладу освіти з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

8. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ до 10.09.2024 р. оприлюднити на веб-сайті закладу освіти: правила поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; план заходів закладу освіти, спрямований на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); інформацію про уповноважену особу для здійснення невідкладних заходів реагування у випадках виявлення фактів насильства (булінгу) та отримання заяв/повідомлень від постраждалої дитини чи інших осіб; процедуру подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства тощо); телефони довіри.

9. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою Директор Ірина КІЧЕНКО

Порядок реагування на випадки булінгу в ЗДО.pdf

Порядок подання та розгляду випадків.pdf

Положення про порядок подання та розгляду випадків.pdf

Пам'ятка для батьків.pdf

Як позбутися агресії.pdf

Про боротьбу з корупцією

НАКАЗ по ЦРД "Надія" ЗМР від 22.02.2024 № 29 р

Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання
вимог Закону України «Про запобігання корупції» серед
працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку
дитини) «Надія» Запорізької міської ради у 2024 році

Керуючись Законом України «Про запобігання корупції», розпорядженням міського голови віл 17.01.2024 року №26р «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», запобігання та виявлення корупції у виконавчих органах Запорізької міської ради , на підприємствах, в установах, закладах, що належать до комунальної власності територіальної громади міста на 2024 рік», та на виконання наказу департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 16.02.2024 №43р «Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення виконання вимог Закону України «Про запобігання корупції», запобігання та виявлення корупції у департаменті освіти і науки Запорізької міської ради та його структурних підрозділах, в установах та закладах освіти, що належать до комунальної власності територіальної громади міста на 2024 рік», з метою запобігання корупційним правопорушенням в закладі дошкільної освіти (центрі розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити План заходів щодо запобігання проявам корупції серед працівників Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради на 2024 р.  План заходів Про запобігання корупції у 2024 році ..pdf
  2. Затвердити Положення про проведення інструктажів з питань дотримання антикорупційного законодавства по Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.Положення про проведення інструктажів з питань дотримання антикорупційного законодавства в ЦРД.pdf
  3. Затвердити Положення про уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції. ПОЛОЖЕННЯ про уповноважену особу з питань запобігання та протидії в ЦРД Надія ЗМР.pdf.
  4. Розробити та затвердити: 
    1. Пам’ятку щодо дотримання працівниками антикорупційного законодавства.
    2. Алгоритм дій працівників у зв’язку з виникненням у них конфлікту інтересів та відповідальність за порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.Алгоритм дій особи у звязку із виникненням у неї конфлікту інтересів.pdf
      1. Призначити вихователя Наталю ТАРАСЕНКО уповноваженою особою з питань запобігання і виявлення корупції у Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      2. Покласти на уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції Н. ТАРАСЕНКО обов’язки:
        1. Здійснювати заходи щодо запобігання та виявлення корупції у Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
        2. Вживати заходи, відповідно до закону України «Про запобігання корупції», щодо подолання конфлікту інтересів.
      3. Розглядати виконання плану заходів із запобігання та протидії корупції на оперативних нарадах, педагогічних радах в Закладі дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      4. Працівникам Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини) «Надія» Запорізької міської ради, що визначені виконавцями у Плані заходів, забезпечити реалізацію заходів, передбачених Планом.
      5. Вихователю-методисту Ганні КУЗЬ:
        1. Забезпечити ознайомлення працівників ЦРД «Надія» ЗМР з основними положеннями Плану запобігання і протидії корупції та вимогами щодо доброчесної поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій місцевого самоврядування.
        2. Забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Закладу дошкільної освіти (центру розвитку дитини «Надія» Запорізької міської ради.
      6. Адміністрації ЦРД «Надія» ЗМР: Г.КУЗЬ,  М. ЧЕРЕДНИКОВІЙ, О.СТРОЧИК:
        1. Здійснювати роботу з благодійними організаціями у відповідності до чинного законодавства.
        2. Вживати заходів щодо недопущення реального та потенційного конфлікту інтересів та сприятливих для вчинення корупційних правопорушень і ризиків, чітко слідувати вимогам Закону України «Про запобігання корупції».
        3. Забезпечити дотримання прав громадян на доступ до публічної інформації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», статті 30 Закону України «Про освіту» щодо прозорості та інформаційної відкритості закладу освіти;
      7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
    3. Директор ЦРД «Надія» ЗМР  Ірина КІЧЕНКО

Відповідальність за порушення вимог щода запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.pdf

Памятка щодо дотримання антикорупційного законодавства.pdf

ПЕРЕЛІК нормативно-правових актів антикорупційного законодавства.pdf

Розпорядження від 27.06.2023 №170р.pdf

Розпорядження ЗМР № 67 з корупції.pdf

Поради психолога

текст

документи

“Працювати в нашому садочку — справжнє задоволення. Тут ми створюємо тепле і підтримуюче середовище для кожної дитини.”

Марина Віталієвна